Reklamačný poriadok
liehovarníckeho závodu na pestovateľské pálenie ovocia.
Prevádzkovateľ liehovaru na pestovateľské pálenie ovocia (ďalej len “pálenice”) vydáva tento reklamačný poriadok v súlade so zákonom NR SR č. 467/2002 Z. z. o výrobe a uvádzaní liehu na trh v znení neskorších predpisov a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Čl. 1
Pestovateľ, ktorý sa dohodol s prevádzkovateľom na poskytnutí služby výroby destilátu v pálenici, je oprávnený prípadnú svoju nespokojnosť v súvislosti s vyrobeným destilátom reklamovať.
Čl. 2
Reklamáciu kvality a množstva vyrobeného destilátu uplatňuje pestovateľ u zodpovednej osoby prevádzkovateľa ihneď po zistení nedostatku pri preberaní destilátu priamo v pálenici.
Čl. 3
Po prevzatí vyrobeného destilátu a opustení priestorov pálenice, stráca pestovateľ nárok na reklamáciu kvality, množstva a nameranej stupňovitosti vyrobeného destilátu.
Čl. 4
V prípade technickej poruchy, alebo inej závady zo strany prevádzkovateľa, pri ktorej dôjde k znehodnoteniu kvasu prevádzkovateľ uhradí náklady spojené so znehodnotením kvasu v nasledovnej výške:
jablká – 0,10 € / kg
hrušky – 0,15 € / kg
kôstkové ovocie a hrozno – 0,20 € / kg
Čl. 5
O reklamácii pestovateľa vyhotoví prevádzkovateľ záznam v dvoch rovnopisoch, z ktorých jeden zostáva u prevádzkovateľa a jeden sa odovzdá pestovateľovi.
Čl. 6
Podpísaním žiadosti o výrobu destilátu žiadateľ súhlasí s podmienkami reklamačného poriadku.
Čl. 7
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 1. 4. 2022.
V Devičanoch dňa 14. 3. 2022
Milan Ošust
Prevádzkovateľ